Kreatif: Guiness Records Yang Paling Menakutkan Di Dunia (10 Photos)

 Asha Mandela telah dimasukkan ke dalam usaha untuk dreadlocks itu oleh Guinness World Records. Rambut yang panjang itu, yang telah berkembang selama 20 tahun, telah diukur pada 8 kaki 9 inci, di Longwood, Florida


 Elaine Davidson, Brazil yang tinggal di Scotland, menetapkan rekod bagi kebanyakan tindikan di badannya pada 4250.

 Hort Switzerland Marco boleh memuatkan 264 straw ke dalam mulutnya, lebih daripada orang lain.


 C. Manoharan India mula - mula menetapkan rekod untuk menelan 200 cacing tanah dalam 30 saat. Beliau juga cuba untuk menetapkan rekod dengan menggunakan flos dua ular melalui satu lubang hidung.


 Lee Redmond Utah mendapat tempat dalam Book of record untuk kuku sampai panjang gabungan 24 kaki 7 inci.


 Jackie Bibby Texas memperoleh gelaran Guinness untuk duduk dalam tab mandi dengan 87 rattlesnakes. Bibby memecahkan rekod sebelumnya sebanyak 12 ular.

 Tran Van Hay Vietnam dipercayai mempunyai rambut terpanjang di dunia, berukuran lebih daripada 20 kaki, tetapi ia masih belum perlu disahkan. Beliau tidak mempunyai potong rambut di lebih daripada 30 tahun.






China Li Jianhua menetapkan rekod dunia untuk menarik kereta jarak terpanjang dengan telinga.
 Jianhua sekali memegang rekod untuk mengangkat berat dengan telinga, tetapi beliau mengatasi oleh Pakistan yang Zafar Gill. Guinness mengiktiraf Gill untuk mengambil berat 135,7 £ dengan telinganya pada tahun 2007. ( Sumber: AP, Guinness Book of World Records )

Pada bulan Januari, Tantrik meditasi master Wim Hof mengalahkan rekod sendiri untuk menyelami badan dalam ais. Hof berdiri di atas satu jalan Manhattan di dalam bekas yang jelas yang penuh dengan ais selama satu jam dan 12 minit - empat minit lebih panjang daripada rekod beliau pada tahun 2004

0 comments:

Post a Comment